Reproductor de música

dijous, 16 d’abril del 2015

Treball cooperatiu

TREBALL COOPERATIU A L’HORT ENTRE ELS ALUMNES DE
LA USEE I ELS DEL PFI D’AUTOMOCIÓ

Des del mes de novembre els alumnes del PFI ens van venir a ajudar per tal de posar en marxa l’hort de l’Institut.
En primer lloc vam treure les males herbes que havien crescut durant tot l’estiu. Tota la terra la vam remoure per treure pedres i arrels.




Un cop net tot l’espai vam començar a parcel·lar per distribuir les plantacions: patates, cebes, faves, cols, raves, enciam de roure, enciam francès, créixens, pebrots, bròquils, pèsols, alls i tomàquets.




Un dia vam veure en una escola de jardineria un compostador fet amb palets de fusta. En vam buscar quatre i els nostres  companys d’automoció ens el van construir. Van utilitzar màquina de fer forats, filferro, esquadres, varilles d’acer i cargols. 




Impressions dels alumnes:

"A mi m'ha agradat. Un alumne del pfi em va ensenyar a fer servir l'aixada per fer solcs" Gabriel

"Aquesta experiència ha sigut divertida i encara més amb els d'automoció" Roger


"Ha estat una experiència fantàstica, perquè m'ha recordat del poble d'on vinc i treballar amb els alumnes de la USEE que no són pas com diu la gent, són gent corrent com tots!!!" Wiz Axel

" Ha estat entretingut, em va permetre evadir-me de la classe i al ser una activitat didàctica i requerir d'exercici, ajuda a desfogar-se i a aprendre coses noves interessants. Els alumnes de la USEE em van convidar a esmorzar!!!!" I.


" M'ha semblat una mica cansat però entretingut, perquè no s'havia d'estudiar, i amb el temps veus crèixer les plantes. Els alumnes de la USEE m'han semblat molt simpàtics" Samu



Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada